loading...
خــــــــــبر چــــــــــین
آخرین ارسال های انجمن
ehsan1374 بازدید : 312 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

galaxy s5

سامسونگ امشب در کنفرانس آنپک خود از Galaxy S5 رونمایی خواهد کرد. اما ساعتی پیش از شروع کنفرانس، کلیه اطلاعات مربوط به این تلفن به همراه تصاویر واضحی از آن فاش شده است. اگر شما هم تمایل دارید تا با پرچمدار بعدی سامسونگ آشنا شوید در ادامه مطلب همراه گجت نیوز باشید.


در کنگره جهانی موبایل امسال محصولات جذابی در حال معرفی هستند، اما شاید مهم‌ترین محصول این نمایشگاه که کاربران بسیاری نیز چشم به راه آن هستند، گلکسی اس ۵ سامسونگ باشد. تلفن محبوب و پرفروشی که همانند آیفون موافق و مخالف‌های خاص خود را دارد و شایعات بسیاری نیز پیرامون آن مطرح شده است.

پیش از این شواهدی بدست آمد که نشان می‌دادند سامسونگ سنسور اثر انگشت خوان را با دکمه فیزیکی Home در تلفن گلکسی اس ۵ یگپارچه نموده است. امروز نیز این موضوع تایید شده و گفته شده بر خلاف سنسور اثر انگشت خوان Touch ID اپل در تلفن آیفون 5s که با قرار دادن انگشت بر روی سنسور فعال می‌شود، در تلفن Galaxy S5 کاربر باید انگشت خود را بر روی سنسور بکشد تا اسکن انگشت انجام شود.

 

برای مشاهده این عکس کلیک کنید

گفته می‌شود تلفن گلکسی اس ۵ سامسونگ استاندارد IP67 را برای ضد آب بودن و مقاومت در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار به داخل دستگاه اخذ نموده است. این بدین معناست که سامسونگ یکی از قابلیت‌های کلیدی پرچمداران سونی که به نوعی بخشی از امضای این شرکت ژاپنی نیز به شمار می‌رود را به گلکسی اس ۵ افزوده است.

مورد بعدی مربوط به دوربین نسل پنجم گلکسی اس ۵ است که ظاهرا به همان سنسور ۱۶ مگاپیکسل ISOCELL که توسط سامسونگ طراحی شده، مجهز خواهد شد.

اگر در تصاویر دقت کنید متوجه می‌شوید که سامسونگ در این تلفن برخلاف گلکسی نوت ۳ از پوشش چرم مصنوعی استفاده نکرده و ابعاد صفحه نمایش آن نیز کمی بزرگ‌تر از گلکسی اس ۴ به نظر می‌رسد.

همچنین با توجه به تصاویر به خوبی می‌توان متوجه تغییرات ایجاد شده در رابط کاربری TouchWiz سامسونگ شد. آیکون‌ها در نسخه جدید تاچ‌ویز مسطح شده‌اند و رابط کاربری شکل و شمایل تازه‌ای به خود گرفته است. رابط کاربری دوربین و همچنین نرم‌افزار S Health نیز تغییر کرده و بهینه شده‌اند.

نظر شما در باره Galaxy S5 سامسونگ چیست؟

ehsan1374 بازدید : 382 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

10 of the worlds most beautiful and unique bridges

پل‌سازی، می‌تواند علاوه بر مهارت مهندسی سازنده‌اش، ذوق و زیبایی‌شناسی او را هم به نمایش بگذارد. مهندس سازنده می‌تواند با توجه به اقلیم و محیط کار، در طراحی پلی متناسب با طبیعت محیط طراحی نماید و زیبایی طبیعی محیط را با سازه‌ی خود بر هم نزند. بر همین اساس، هستند پل‌هایی که نه تنها وظیفه‌ی نقل و انتقال را بر عهده دارند، بلکه سازه‌هایی زیبا و چشم‌نواز را ایجاد نموده‌اند و به‌خوبی با محیط خود ترکیب شده‌اند. برخی از این پل‌های زیبا را در این پست می‌بینیم.

ehsan1374 بازدید : 296 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

و Darpa در حال تولید تراشه‌هایی با قابلیت انهدام خودکار خود هستند

self_destruct

مطمئناً شما نیز کارتون کارآگاه گجت را مشاهده کرده‌اید. کارآگاه گجت در ابتدای هر داستان، کاغذی را حاوی مأموریت خود دریافت می‌کرد که قابلیت معدوم شدن خودکار داشت. مفهوم انهدام خودکار ابزارها تا حال فقط در فیلم‌های علمی‌-تخیلی و همچنبن کارتون‌هایی چون کارآگاه گجت مشاهده شده است.

براساس گزارشی که اخیراً منتشر شده است، کمپانی IBM‌ و DARPA (آژانس تحقیقات پیشرفته‌ی دفاعی ) در حال توسعه ی تراشه‌ای هستند که قابلیت معدوم شدن خودکار را دارا است.

نباید انتظار داشت تا این تراشه همچون آنچه که در فیلم‌های نمایش داده می‌شود، منفجر شده و نابود گردد. سال گذشته نیز اخباری در مورد تولید چنین ابزاری توسط دارپا منتشر شده بود. براساس اطلاعات ارائه شده این تراشه قابلیت تجزیه‌شدن بصورت جزیی یا کامل را با محیط اطراف دارد.

IBM‌ پس از کسب اطلاع از پروژه‌ی دارپا، با سرمایه‌گذاری ۳٫۴۵ میلیون دلاری به یکی از شرکای این طرح تبدیل شد. این پروژه‌ با نام منابع قابل برنامه‌ریزی نهان‌شو (Vanishing Programmable Resource-VAPR) شناخته شده و توسعه‌دهندگان، درصدد ساخت طیف جدیدی از محصولات الکترونیک هستند.

آلیسیا‌جانسون، مدیر پروژه‌ی دارپا، در خصوص تولید این تراشه‌ی جدید چنین اظهار نظر کرده است:

همانطور که می‌دانید، تراشه‌های کنونی که برای کابردهای روزانه تولید می‌شوند، قابلیت ماندگاری تا مدت نامحدودی را دارند؛ اما ما درصدد تولید محصولی هستیم تا برای مدت محدودی و تا زمان مورد نیاز بودن آن قابل استفاده باشد.

براساس نظریات IBM، می‌توان تمامی منابع مورد نیاز برای تولید یک تراشه را در قالب یک مجموعه‌ی بسیار کوچک قرار داد تا در صورت عدم نیاز، قابلیت تجزیه و درهم‌آمیختن با گرد و غبار را داشته باشد. اما دارپا معماری متفاوتی را در نظر گرفته است که مبتنی بر استفاده از یک فلز با قابلیت واکنش یا فیوز است تا در زمان مورد نیاز، تراشه از بین برود.

هدف دارپا استفاده از این فناوری در ساخت محصولاتی است که خود توسعه می‌دهد. درصورتی که یکی از این ابزار ها به دست رقبا افتاد، می‌توان با فعال‌کردن ویژگی مورد نظر، اطلاعات حساس را از طریق از بین بردن تراشه از بین برد.

ehsan1374 بازدید : 310 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

HTC-M8-11

یک روز پس از لو رفتن تصویر پشت این گوشی که حکایت از دوربین دوگانه و دو فلش LED داشت، حال شاهد نمای جلویی و اصلی نسل بعدی پرچمدار HTC هستیم. جریان لو رفتن تصاویر و مشخصات فنی، چه سیاست خود شرکت‌ها باشد و چه خلاف میل آن‌ها، می‌توان گفت تقریبا چیز ناگفته‌ای در خصوص HTC M8باقی نگذاشته است.

بر اساس آنچه از این دو تصویر بر می‌آید، این گوشی شباهت بسیاری به نسل پیشین خود، HTC One دارد اما دو تغییر عمده نیز به خوبی قابل مشاهده است؛‌ در M8 خبری از کلیدهای سخت‌افزاری یا خازنی نیست که وظیفه‌ی حرکت در رابط کاربری دستگاه را بر عهده کلیدهای نرم‌افزاری اندروید می‌گذارد و حاشیه‌های کناری صفحه‌نمایش نیز به شکل قابل توجهی کمتر شده است. در مجموع می‌توان گفت تمام آنچه در مقابل کاربر قرار خواهد گرفت صفحه‌نمایش است، و قاب دستگاه کمترین مزاحمت را ایجاد خواهد نمود. گفته می‌شود که این کلیدهای نرم‌افزاری همانطور که در تصویر زیر می‌بینید با کشیدن انگشت بر روی صفحه به سمت پایین محو شده و تمامی فضای صفحه‌نمایش را در اختیار محتوا قرار خواهند داد.

ذکر این نکته ضروری است که منبع اصلی این تصاویر در حال حاضر آن‌ها را حذف نموده که در کتاب لغت ما چنین اقدامی به معنی واقعی بودن تصاویر فاش شده و تعلق آن‌ها به پرچمدار بعدی HTC است. مشخصات فاش شده در خصوص HTC M8 تا کنون از قرار چیپ پردازشی اسنپدارگون ۸۰۰، صفحه‌نمایش تمام اچ‌دی ۵ اینچی، ۲ گیگابایت رم، دو دوربین پشتی ۵ مگاپیکسل و اندروید ۴٫۴٫۲ کیت‌کت با همراهی رابط جدید سنس است. گفته می‌شود که این دستگاه در یک مراسم رسمی در نیویورک، طی ماه مارس رونمایی خواهد شد.

ehsan1374 بازدید : 352 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (2)

SK-Telecom

سرعت اینترنت موبایل در کره بزودی از این هم بیشتر خواهد شد. بزرگترین اپراتور این کشور یعنی SK Telecom، در ژوئن گذشته اولین سرویس LTE-Advanced دنیا را معرفی کرد.

لازم به ذکر است که LTE معمولی سرعتی در حدود ۷۵ مگابیت در ثانیه را تامین می‌کند که با LTE-Advanced این رقم به حدود ۱۵۰ مگابیت باید برسد. اما اپراتور SK می‌گوید که تکنولوژی جدید این شرکت – ۳band LTE-A- فراتر از استانداردهای پیشین عمل خواهد کرد. به گزارش Yonhap News، این تکنولوژی از طریق متراکم و یکپارچه کردن دو باند با فرکانس متفاوت امکان‌پذیر شده است که در این مورد، این دو باند شامل یک پهنای باند ۲۰ مگاهرتز در باند ۱٫۸ گیگاهرتز و دیگری پهنای باند ۱۰ مگاهرتز در باند ۸۰۰ مگاهرتز می‌شود.

در نتیجه به لطف این سرویس کاربران قادر خواهند بود که از مزایای اینترنت فوق سریع و دیگر امکانات فراهم آمده از این طریق بهره‌مند شوند. برای نمونه، این اپراتور مدعی است که با استفاده از ۳band LTE-A می‌توان یک فیلم ۸۰۰ مگابایتی را در عرض ۲۲ ثانیه دریافت کرد که در شبکه‌ی LTE-A عادی، این زمان به ۴۳ ثانیه، در LTE استاندارد به ۸۵ ثانیه و در شبکه‌ی ۳G به ۷ دقیقه و ۲۴ ثانیه خواهد رسید.

اپراتور SK Telecom تکنولوژی اینترنت موبایل فوق سریع خود را در رخداد ۳GSM که ماه آینده در بارسلونا برگزار می‌شود به نمایش خواهد گذاشت. گفته می‌شود که این سرویس تا پایان سال در دسترس قرار خواهد گرفت ولی فقط اسمارت‌فون‌ها، تبلت‌ها و PCهای جدیدی که برای پشتیبانی از این تکنولوژی متناسب شده باشند قادر به بهره بردن از آن خواهند بود.

این شرکت می‌گوید که در حال تحقیق در مورد امکان توسعه‌ی LTE با ۴ یا ۵ باند است تا بتواند باز هم سرعت سرویس‌های موجود را فراتر ببرد؛ اما هنوز صحبتی در مورد زمان احتمالی رسیدن به چنین دستاوردی نشده است.

ehsan1374 بازدید : 375 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

با تمرکز ویژه ال‌جی برای هر چه بیشتر نشان‌دادن برند خود به جهان تکنولوژی و جلب توجه و نگاه‌ها به محصولات  سری G، طبیعی است که اندکی بازار دیگر سری محصولات این شرکت از رنگ و رونق بیفتد. اما کنگره جهانی موبایل امسال، فرصت مناسبی به این غول کره‌ای داده تا جان‌تازه‌ای بر پیکره سری‌هایی همچون سری F بدمد و در کنار معرفی محصولات اصلی خود، نیم نگاهی هم به بازار میان‌رده‌ها داشته باشد. با ما برای معرفی دو مدل میان‌رده از ال‌جی از خانواده F همراه شوید.


LG F70 :

 

برای مشاهده این عکس کلیک کنید
 

اولین مدل از تلفن‌های هوشمند میان رده ال‌جی، تلفنی 4.5 اینچی با رزولوشن WVGA یا 800 در 400 پیکسل است که در قلب خود تراشه اسنپ‌دراگون 400 و پردازشگر چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی را به عنوان هسته مرکزی دارد. از جمله دیگر ویژگی‌های F70 می‌توان به دوربین با سنسوری به اندازه 5 مگاپیکسل و باطری با ظرفیت 2800 میلی‌آمپر بر ساعت به همراه حافظه با گنجایش اندک 4 گیگابایت اشاره نمود.

LG F90 :

 

برای مشاهده این عکس کلیک کنید
 

در طرف دیگر، F90 با مشخصات فنی مشابه ولی با اختلاف جزئی در اندازه صفحه نمایش، یعنی وجود صفحه نمایش 4.7 اینچی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین دوربین نیز با سنسوری بزرگتر، یعنی یک سنسور 8 مگاپیکسلی همراه خواهد بود که می‌تواند تجربه بهتری از تصویر برداری را با خود به همراه داشته باشد.

هر دو مدل خانواده F، از درگاه میکرو‌اس‌دی بهره می‌برند که به کمک آن‌ می‌توانید گنجایش حافظه داخلی را افزایش داده و خیال خود را از این بابت راحت نمایید.

هر چند غالب تلفن‌های میان رده‌ای که دو مدل تازه سری F نیز جزئی از آن‌ها قرار می‌گیرند، به لحاظ طراحی و بدنه چندان قابل تعریف و تمجید نیستند، اما ال‌جی تمامی تلاش خود را برای هر چه بهتر کردن این بخش انجام داده است تا کاربران در حین استفاده از این دستگاه حس استفاده از یک کالای بی‌کیفیت را نداشته باشند.


منبع : http://sotey.lxb.ir/
ehsan1374 بازدید : 309 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

samsung unpacked mwc 2014

کنفرانس Unpacked سامسونگ شب گذشته راس ساعت ۱۰:۳۰ شب به وقت تهران در محل برگزاری کنگره جهانی موبایل واقع در بارسلونا آغاز و حدود یک ساعت به طول انجامید. در این مراسم سامسونگ حرفهای زیادی برای گفتن داشت و با هم مروری مختصر بر آنچه که در این مراسم گذشت، داشته باشیم.

 

samsung unpacked mwc 2014

 

 

 

به ادامه مطلب بروید

درباره ما
به نام خدا ساخت لوگوی رایگان برای سایت گیم آریا , ساخت کد لوگو , ساخت لوگو , ساخت لگوی رایگان , ساخت لوگوی رایگان جهت وبلاگ و وبسایتها , خبرچین سازنده لوگوی رایگان , سازنده رایگان لوگو و بنر , لگوی ٓجانی , لگوی دلخواه شما بدون هزینه , لگوساز صلواتی , خبر چین لگو و بنر ساز صلواتی , عکس از شما لگو از ٓا , طرح از شما بنر از ما , خبرچین لگو ساز کاملا" رایگان , تو اینترنت دنبال چی هستی؟
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • قیمت هتل های تهران
  • موزیک جدید 2015
  • مارشال ادد
  • نوفانwww.9fun.irدات آی آر
  • پدر و پسر
  • شهــــدای شهر ورزنـــه
  • خرید اینترنتی ارزان و آسان
  • سیستم ارسال نظر گروهی رایگان(رباط بلاگ)
  • فروشگاه اینترنتی رایان سیستم
  • سایت تفریحی و سرگرمی پیشکسوت
  • جوکستان و طنز (جدیدترین و بهترین جوک ها و مطالب طنز)
  • بنر و لوگو ساز رایگان
  • ســـــــایـــــــت خــــــــــبر چــــــ
  • مطالب جالب و خنده دار
  • everyting
  • قلعه ي خنده
  • دانلود آهنگ جدید
  • دلی پر از حرف
  • ام رز80
  • مجله اینترنتی ام دی نود
  • [تصویر: ox83lg1yazz2ak869lj.gif] سیستم ارسال نظر گروهی رایگان
  • جعبه آموزش
  • فقط خدا تنهاست
  • ارشـــــاد چـــــت
  • به روز تـــــر ین وبلاگ موزیک
  • مرا باور کن
  • دانلود آهنگ جدید
  • خانواده ایرانی
  • مهدویت و آخرالزمان
  • به نام انکه عاشقی از اوست
  • خـــــــــــنده حلال
  • gamecheats
  • کانون حجـــــاب دانشگاه ایلام
  • robotblog
  • کوبه اوزاکا کاراته گیلان
  • کوبه اوزاکا کاراته گیلان
  • سرزمین نرم افزار
  • لینک به کار بیا
  • نرم افزار هاي کم ياب هک و تبليغات
  • رپ موزیک
  • بهترین وبلاگ 2014
  • درد دل جوونا با امیرالمومنین
  • سیستم های حفاظتی و نظارتی سما سیستم سهند
  • هیئت یل ام البنین(ع) شهر ساحلی بنک
  • لا چـــــــــــــــــــــــین
  • فـــــلـــــش
  • رنگـــــارنـــــگ
  • بزرگترین فروشگاه اینترنتی
  • پایگاه خبری تحلیلی شمالغرب
  • mobham
  • حــَرفـــآی دلمونـــ
  • خرید اینترنتی
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • پی کو یاکس - سایت کسب درآمد ملیونی
  • کسب در آمد از اینترنت
  • $$کانون هواداران رئال مادرید و استقلال$$
  • کریستیانو رونالدو
  • ساخت کد موزیک آنلاین
  • بزرگترین مرجع دانلود ایرانیان
  • هفته نامه خبری
  • انرژی مثبت
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • پنجشنبه 30 بهمن 1393
  • چهارشنبه 22 بهمن 1393
  • دوشنبه 20 بهمن 1393
  • يکشنبه 19 بهمن 1393
  • جمعه 17 بهمن 1393
  • پنجشنبه 16 بهمن 1393
  • چهارشنبه 15 بهمن 1393
  • سه شنبه 14 بهمن 1393
  • دوشنبه 13 بهمن 1393
  • يکشنبه 12 بهمن 1393
  • جمعه 10 بهمن 1393
  • پنجشنبه 09 بهمن 1393
  • چهارشنبه 08 بهمن 1393
  • دوشنبه 06 بهمن 1393
  • شنبه 04 بهمن 1393
  • چهارشنبه 01 بهمن 1393
  • سه شنبه 30 دی 1393
  • شنبه 27 دی 1393
  • چهارشنبه 24 دی 1393
  • سه شنبه 23 دی 1393
  • يکشنبه 21 دی 1393
  • پنجشنبه 18 دی 1393
  • جمعه 12 دی 1393
  • چهارشنبه 10 دی 1393
  • جمعه 05 دی 1393
  • پنجشنبه 04 دی 1393
  • سه شنبه 02 دی 1393
  • يکشنبه 30 آذر 1393
  • جمعه 28 آذر 1393
  • پنجشنبه 27 آذر 1393
  • سه شنبه 25 آذر 1393
  • شنبه 22 آذر 1393
  • جمعه 21 آذر 1393
  • چهارشنبه 19 آذر 1393
  • سه شنبه 18 آذر 1393
  • دوشنبه 17 آذر 1393
  • يکشنبه 16 آذر 1393
  • سه شنبه 11 آذر 1393
  • دوشنبه 10 آذر 1393
  • شنبه 08 آذر 1393
  • جمعه 07 آذر 1393
  • پنجشنبه 06 آذر 1393
  • چهارشنبه 05 آذر 1393
  • سه شنبه 04 آذر 1393
  • دوشنبه 03 آذر 1393
  • شنبه 01 آذر 1393
  • جمعه 30 آبان 1393
  • پنجشنبه 29 آبان 1393
  • پنجشنبه 12 تير 1393
  • دوشنبه 09 تير 1393
  • دوشنبه 9 تير 1393
  • يکشنبه 8 تير 1393
  • يکشنبه 08 تير 1393
  • پنجشنبه 05 تير 1393
  • چهارشنبه 04 تير 1393
  • يکشنبه 01 تير 1393
  • سه شنبه 27 خرداد 1393
  • يکشنبه 25 خرداد 1393
  • شنبه 24 خرداد 1393
  • جمعه 23 خرداد 1393
  • يکشنبه 18 خرداد 1393
  • پنجشنبه 15 خرداد 1393
  • پنجشنبه 25 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 28 فروردين 1393
  • دوشنبه 18 فروردين 1393
  • پنجشنبه 14 فروردين 1393
  • يکشنبه 10 فروردين 1393
  • شنبه 09 فروردين 1393
  • سه شنبه 05 فروردين 1393
  • دوشنبه 04 فروردين 1393
  • يکشنبه 03 فروردين 1393
  • شنبه 02 فروردين 1393
  • جمعه 01 فروردين 1393
  • پنجشنبه 29 اسفند 1392
  • چهارشنبه 28 اسفند 1392
  • سه شنبه 27 اسفند 1392
  • دوشنبه 26 اسفند 1392
  • شنبه 24 اسفند 1392
  • پنجشنبه 22 اسفند 1392
  • چهارشنبه 21 اسفند 1392
  • سه شنبه 20 اسفند 1392
  • دوشنبه 19 اسفند 1392
  • يکشنبه 18 اسفند 1392
  • شنبه 17 اسفند 1392
  • دوشنبه 12 اسفند 1392
  • يکشنبه 11 اسفند 1392
  • شنبه 10 اسفند 1392
  • جمعه 09 اسفند 1392
  • چهارشنبه 07 اسفند 1392
  • سه شنبه 06 اسفند 1392
  • دوشنبه 05 اسفند 1392
  • يکشنبه 04 اسفند 1392
  • شنبه 03 اسفند 1392
  • جمعه 02 اسفند 1392
  • پنجشنبه 01 اسفند 1392
  • چهارشنبه 30 بهمن 1392
  • سه شنبه 29 بهمن 1392
  • دوشنبه 28 بهمن 1392
  • يکشنبه 27 بهمن 1392
  • شنبه 26 بهمن 1392
  • جمعه 25 بهمن 1392
  • پنجشنبه 24 بهمن 1392
  • چهارشنبه 23 بهمن 1392
  • سه شنبه 22 بهمن 1392
  • دوشنبه 21 بهمن 1392
  • يکشنبه 20 بهمن 1392
  • شنبه 19 بهمن 1392
  • پنجشنبه 17 بهمن 1392
  • سه شنبه 15 بهمن 1392
  • دوشنبه 14 بهمن 1392
  • يکشنبه 13 بهمن 1392
  • شنبه 12 بهمن 1392
  • جمعه 11 بهمن 1392
  • چهارشنبه 09 بهمن 1392
  • جمعه 04 بهمن 1392
  • پنجشنبه 03 بهمن 1392
  • سه شنبه 01 بهمن 1392
  • دوشنبه 30 دی 1392
  • يکشنبه 29 دی 1392
  • شنبه 28 دی 1392
  • جمعه 27 دی 1392
  • پنجشنبه 26 دی 1392
  • فـــــنـــــاوری
    فـــــنـــــاوری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 487
  • کل نظرات : 162
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 275
  • باردید دیروز : 448
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 275
  • بازدید ماه : 2,637
  • بازدید سال : 50,367
  • بازدید کلی : 899,368