loading...
خــــــــــبر چــــــــــین
آخرین ارسال های انجمن
جمشید سعید زاده بازدید : 497 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

بهای نفت در بازارهای جهانی در ادامه افزايش چهار روزه خود بيش از سه دلار ديگر افزايش يافت و به مرز ۵۸ دلار در هر بشکه رسيد.

به گزارش رويترز، به رغم علائمی مبنی بر ثبت يک افزايش شديد در ذخاير نفت آمريکا در هفته گذشته سرمايه‌گذاران بازار نفت تقريبا به يقين رسيده اند که قيمت های نفت پس از هفت ماه کاهش به کف بازار رسيده است.

فعالان بازار می گويند که افزايش اخير قيمت ها همچنين ناشی از برنامه بريتيش پتروليوم برای کاهش ۱۳ درصدی سرمايه‌گذاری های خود در سال ۲۰۱۵ بوده است.

اين اعلام بريتيش پتروليوم پس از اعلام ديگر شرکت‌های بزرگ انرژی مبنی بر کاهش سرمايه‌گذاری‌های خود در سال جاری رخ می دهد.

بهای نفت برنت دريای شمال در معاملات امروز با سه دلار و ۱۶ سنت افزايش (حدود شش درصد به ۵۷ دلار و ۹۱ سنت) در هر بشکه رسيد.

در ساعات اوليه امروز برای اولين بار از پايان ماه دسامبر معاملات نفت برنت در معاملات امروز به ۵۹ دلار در هر بشکه نيز طعنه زد.

همچنين نفت سبک آمريکا نيز با سه دلار و ۴۸ سنت (هفت درصد) افزايش ۵۳ دلار و ۵ سنت در هر بشکه معامله شد.

نفت آمريکا نيز در معاملات امروز تا ۵۴ دلار و ۲۴ سنت در هر بشکه بالا آمد.

نفت برنت و نفت سبک آمريکا سپس در پی انتشار برآورد موسسه نفتی آمريکا مبنی بر افزايش بيش از شش ميليون بشکه‌ای ذخاير نفتی اين کشور در هفته گذشته حدود يک دلار در هر بشکه کاهش يافت. اين پنجمين هفته متوالی است که ذخاير نفت آمريکا افزايش پيدا می کند.

نگرانی ها درباره عرضه بيش از حد نفت در بازارهای جهانی در ماه های ژوئن تا اواخر ژانويه به کاهش ۶۰ درصدی قيمت نفت منجر شد.

اما در معاملات چهار روز گذشته نفت برنت و نفت آمريکا حدود ۹ دلار (۱۹ درصد) افزايش قيمت داشته اند.

اين افزايش از روز جمعه زمانی که شرکت خدمات نفتی باکرهيوز اعلام کرد تعداد سکوهای حفاری نفت آمريکا بيشترين کاهش هفتگی را طی ۳۰ سال گذشته داشته شروع شد.

فيل فلين تحليلگر نفتی در شيکاگو گفت: تعدادی از فاکتورها و يا عوامل در حال بالا بردن قيمت نفت هستند.

به گزارش اقتصاد آنلاين به نقل از ايسنا، روز سه شنبه ارزش دلار در برابر ديگر ارزها حدود يک درصد کاهش يافت که بيشترين کاهش روزانه از اکتبر ۲۰۱۳ تاکنون محسوب می شود.

اين امر باعث افزايش ارز کالاهايی که با دلار معامله می شوند شد.

به رغم افزايش بهای نفت طی چهار روز گذشته برخی فعالان نسبت به پايان سقوط آزاد قيمت نفت ترديد دارند و به افزايش ذخاير نفت خام آمريکا در هفته گذشته استناد می کنند.

اعتصاب کارکنان پالايشگاه های آمريکا نيز روز گذشته وارد سومين روز خود شد که يکی ديگر از عوامل افزايش قيمت‌ها است.

تحليلگران در نظرسنجی رويترز گفتند که معتقدند ذخاير نفت خام و بنزين آمريکا احتمالا در هفته منتهی به ۳۰ ژانويه ۳.۵ ميليون بشکه در روز افزايش يافته است.

اداره اطلاعات انرژی آمريکا گزارش خود درباره ذخاير نفتی اين کشور را در هفته گذشته امروز منتشر خواهد کرد.

منبع:بورسین بازنشر:خبرچین

جمشید سعید زاده بازدید : 394 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)


بر اساس این گزارش، در ساخت اعضای بدن این انسان مصنوعی از ماده سیلیکون که قابلیت ارتجاعی دارد استفاده شده و از نظر لطافت به پوست طبیعی انسان نزدیک است.

چینی ها پس از پیشی گرفتن در ساخت انواع اسباب بازی ها، لباس، کیف و کفش، تسبیح چینی، آجیل چینی، لاک وضو مختص زنان مسلمان، این بار برای کسب درآمد بیشتر و زیر سوال بردن ارزش های والای انسانی اقدام به تولید زن و مرد مصنوعی کرده اند که می تواند همه اعمال و رفتار یک انسان واقعی را انجام دهد و متاسفانه در حال توزیع در بازارهای دنیا، به ویژه کشورهای اسلامی می باشد.

به گزارش خبرنگار بی باک، این خبر حاکی از آن است که چشم بادامی ها نیز همانند کشورها اروپایی، آمریکایی همرا با اندیشه های صهیونیستی دین را هدف قرار داده اند و پروژه اسلام ستیزی خود را به صورت رسمی از مدت ها پیش کلید زده اند.

پروژه اسلام ستیزی چینی ها از آنجا آغاز شد که مدتی پیش شلوارهای جین که پشت آن ها به نام جلاله الله منقش بود را روانه کشورهای مسلمان به ویژه بازار های تهران و سایر شهرستان های ایران کرده بود، کمی بعد از آن لاک مختص وضو برای زنان مسمان را وارد بازار کرد.

مدتی بعد نیز قرآن های دیجیتال چینی وارد بازار شد که در برخی از آیات و سوره های قران تعمدا تحریفاتی صورت داده بودند. به عنوان مثال می توان به تحریف تعمدی که در سوره یس صورت گرفت بود اشاره داشت. که به سرعت توسط دولت از ورود و توزیع آن جلوگیری به عمل آورد.

اما باز هم چینی ها بیکار ننشستند و این بار انسان های مصنوعیِ پیشرفته تری نسبت به عروسک های انسان نمایی که در سال های گذشته به منظور ترویج فحشا وارد بازار کشورهای اسلامی کرده بودند را به صورت گسترده توزیع می کنند.

جمشید سعید زاده بازدید : 430 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

خبرآنلاین: رستوران نمک در شیراز، با طراحی ویژه و منحصر به فردی به زیربنای ۱۵۰ متر مربع و در دو طبقه واقع شده است.به نقل از پورتال ساخت‌وساز، نمک به عنوان قوی‌ترین و ایمن‌ترین عنصر طبیعی با خاصیت گندزدایی جهت طراحی یک رستوران با اهداف معماری سبز مورد توجه گروه طراحی قرار گرفت. نمک طبیعی با انتشار یون‌های cl2 و o2 هوای پیرامون خود را تصفیه نموده و هوای الوده شهری را به نحوی فیلتر مینماید.گروه طراحی این پروژه با توجه به قرارگیری معادن نمک طبیعی و دریاچه‌ها در نزدیکی پروژه که از آن‌ها نمک تهیه می‌شود، بر آن شد که کل رستوران را از اشکال مختلف نمک چون پودر، سنگ و لایه‌های فشرده نمکی بسازد.همچنین دیواره‌ها و سکوهای نشیمن با الهام از لایه‌بندی غارهای نمکی و به صورت مدرن طراحی شدند به نحوی که پاسخگوی مراجعین رستوران و عملکردهای خاص آن چون اشپزخانه و کانتر فروش باشد. طراحی پلکان علاوه بر تمامی نکات اجرایی می‌بایست در امتداد دیواره‌های شکل‌دهنده فضا باشد و امتداد فضای طبقه پایین را با حرکتی پیچشی به طبقه بالا منتقل کند. کف پله‌ها و صندلی‌ها و دستگیره درب ورودی از ذوب قوطی‌های نوشابه آلومینیومی جمع‌آوری شده از رستوران‌های پیرامون پروژه، ریخته‌گری شدند. کلیه میزها از سنگ نمک طبیعی طراحی و ساخته شدند. همچنین صندلی‌ها به صورت اختصاصی برای پروژه طراحی و با المینیوم ریخته‌گری شدند. همه اتصالات شیشه‌ها و دستگیره درب ورودی نیز برای این پروژه طراحی و ریخته‌گری شده است.

 

 

یک رستوران غیر عادی در شیراز (11 عکس)

جمشید سعید زاده بازدید : 380 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

نمایش «دو مرد در یک اتاق» به کارگردانی مسعود رایگان به مناسبت هفته مبارزه با بیماری ایدز و به سفارش سازمان بهزیستی و کمیته فرهنگی سازمان یونیسف در بیش از 10 دانشگاه تهران روی صحنه رفت.

زوج مشهور سینمای ایران روز ایدز کجا رفتند؟

نمایش «دو مرد در یک اتاق» به کارگردانی مسعود رایگان به مناسبت هفته مبارزه با بیماری ایدز و به سفارش سازمان بهزیستی و کمیته فرهنگی سازمان یونیسف در بیش از 10 دانشگاه تهران روی صحنه رفت.

جمشید سعید زاده بازدید : 311 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از اقدام دولت برای حذف تدریجی خانوار های با در امد بالا از دریافت یارانه نقدی خبر داد.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از اقدام دولت برای حذف تدریجی خانوار های با در امد بالا از دریافت یارانه نقدی خبر داد.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم گفت: معتقدم دولت باید هدفمندی یارانه‌ها را هر سال به صورت پیاپی دنبال کند تا وقفه‌ای در اجرای این قانون ایجاد نشود.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: وقفه‌ای که سه سال قبل در اجرای این قانون ایجاد شد، به ضرر این قانون و اهداف بلند آن بود.

جمشید سعید زاده بازدید : 368 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

 

«صادق آهنگران» دبیر اکران‌های مردمی پنجمین جشنواره فیلم عمار شد که قرار است حدودا یک ماه دیگر آغاز به کار کند.

«صادق آهنگران» دبیر اکران‌های مردمی پنجمین جشنواره فیلم عمار شد که قرار است حدودا یک ماه دیگر آغاز به کار کند.

همزمان با آغاز ثبت‌نام اکران‌های مردمی جشنواره عمار، صادق آهنگران که در سال‌های دفاع مقدس با نواهای حماسی خود، مشوقِ و ترغیب‌کننده‌ی حمایت مردم و حضور رزمندگان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود، وظیفه دبیری اکران‌های مردمی پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار را بر عهده گرفت.

آهنگران در این‌باره توضیح داد: دشمن پس از ناامید شدن از شکست ملت مسلمان ایران در نبرد نظامی، با تمام قوا پا به عرصه نبرد فرهنگی نهاده است. در این بین، این روزها جوانان زیادی مانند روزهای دفاع مقدس، خالصانه پای به عرصه این نبرد نابرابر گذاشته‌اند.

وی با تاکید بر گردهمایی این رزمندگان جوان نبرد فرهنگی در جشنواره مردمی فیلم عمار افزود: همانطور که در دوران دفاع مقدس، مردم سراسر کشور با تمام قوا و امکانات‌شان به حمایت و پشتیبانی از رزمندگان اسلام پرداختند، شایسته است که امروز نیز با مهیا کردن شرایط اکران و دیده شدن این آثار در جشنواره عمار، موجبات دلگرمی فیلمسازان و هنرمندان جوان انقلاب را فراهم کنند.

پنجمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار از نهم دی‌ماه همزمان در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت مشارکت در اکران‌های مردمی این جشنواره می‌توانند به عنوان اکران‌کننده، برای ثبت‌نام به وب سایت ammarportal.ir مراجعه کرده و یا نام شهر خود را به همراه عبارت «درخواست اکران» به سامانه 30001801 ارسال نمایند.

ایسنا

منبع:

جمشید سعید زاده بازدید : 359 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (0)

 

به گزارش ایسنا، مهدی صفری – فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار بوتیانیوز، از بروز حادثه‌ای در پرواز دیشب تهران – کرمان خبر داد.وی با اشاره به حضور سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در این پرواز گفت: متأسفانه نوزاد شش ماهه‌ای دچار حادثه شد و به لطف خداوند و کمک کمک‌خلبان پرواز آقای شهاب شیرخوانی، این نوزاد احیا شد.در ادامه گزارش این سایت آمده است:

جمشید سعید زاده بازدید : 435 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

آنچه در 20 روز آخر بر مرتضی پاشایی گذشت

 

حکایت 20 روز پایانی زندگی یکی از بهترین ستاره‌های موسیقی پاپ ما برای خیلی‌ها هنوز نامشخص است. این که حال مرتضی چرا ناگهان رو به وخامت گذاشت و چه شد که سرانجامش از دست دادن یک سوپراستار واقعی بود.

پیمان عیسی‌زاده از همان آغاز کنسرت‌های مرتضی یعنی حدود 3 سال پیش، سرپرست ارکستر او بود. صدابردار و موزیسین باتجربه ای که بیش از 10 سال است او را در موسیقی می‌شناسیم. در تمام مدتی هم که مرتضی روی تخت بیمارستان بود، پیگیری موارد پزشکی او توسط پیمان انجام می‌شد.

 پیمان که در این 20 روز در اکثر لحظات کنار مرتضی بود، با شرایط روحی نامناسب و بغضی در گلو پاسخگوی ما شد و شرح حال 20 روز پایانی مرتضی را با ما قسمت کرد.

admiin بازدید : 359 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)
تراز:فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به برنامه‌های نیروی انتظامی در ماه پر فیض رمضان گفت: روزه‌خواری در ملأ عام و حتی تظاهر به روزه خواری جزو خط قرمزهای نیروی انتظامی در زنجان است.

به گزارش خبرچین به نقل از تراز به نقل از ایسنا، سردار علیرضا صالحی امروز در جمع خبرنگاران گفت: روزه خواری علنی و یا حتی تظاهر به روزه خواری تهدیدی در فضای امنیت فرهنگی، اخلاقی و مذهبی استان ایجاد می‌کند که جزو خط قرمزها بوده و متخلفان مورد بازخواست قرار می‌گیرند.

او گفت: با توجه به اطلاعیه مشترکی که از طرف پلیس منتشر می‌شود، همه رستوران‌ها، مسافرخانه‌ها، اغذیه فروشی‌ها وسایر اماکن به استثنای مکان‌هایی که اتاق اصناف تعیین کرده است، حق توزیع غذا را در روز ندارند.

سردار صالحی با تکذیب شایعه حضور داعش در زنجان گفت: گروهی از مردم ترکیه با ۲ دستگاه ون لحظاتی در استان توقف کردند که به دلیل درج آرم محمد رسول الله در پشت خودرو، تصور اشتباه در ذهن مردم شکل گرفت.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
به نام خدا ساخت لوگوی رایگان برای سایت گیم آریا , ساخت کد لوگو , ساخت لوگو , ساخت لگوی رایگان , ساخت لوگوی رایگان جهت وبلاگ و وبسایتها , خبرچین سازنده لوگوی رایگان , سازنده رایگان لوگو و بنر , لگوی ٓجانی , لگوی دلخواه شما بدون هزینه , لگوساز صلواتی , خبر چین لگو و بنر ساز صلواتی , عکس از شما لگو از ٓا , طرح از شما بنر از ما , خبرچین لگو ساز کاملا" رایگان , تو اینترنت دنبال چی هستی؟
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • قیمت هتل های تهران
  • موزیک جدید 2015
  • مارشال ادد
  • نوفانwww.9fun.irدات آی آر
  • پدر و پسر
  • شهــــدای شهر ورزنـــه
  • خرید اینترنتی ارزان و آسان
  • سیستم ارسال نظر گروهی رایگان(رباط بلاگ)
  • فروشگاه اینترنتی رایان سیستم
  • سایت تفریحی و سرگرمی پیشکسوت
  • جوکستان و طنز (جدیدترین و بهترین جوک ها و مطالب طنز)
  • بنر و لوگو ساز رایگان
  • ســـــــایـــــــت خــــــــــبر چــــــ
  • مطالب جالب و خنده دار
  • everyting
  • قلعه ي خنده
  • دانلود آهنگ جدید
  • دلی پر از حرف
  • ام رز80
  • مجله اینترنتی ام دی نود
  • [تصویر: ox83lg1yazz2ak869lj.gif] سیستم ارسال نظر گروهی رایگان
  • جعبه آموزش
  • فقط خدا تنهاست
  • ارشـــــاد چـــــت
  • به روز تـــــر ین وبلاگ موزیک
  • مرا باور کن
  • دانلود آهنگ جدید
  • خانواده ایرانی
  • مهدویت و آخرالزمان
  • به نام انکه عاشقی از اوست
  • خـــــــــــنده حلال
  • gamecheats
  • کانون حجـــــاب دانشگاه ایلام
  • robotblog
  • کوبه اوزاکا کاراته گیلان
  • کوبه اوزاکا کاراته گیلان
  • سرزمین نرم افزار
  • لینک به کار بیا
  • نرم افزار هاي کم ياب هک و تبليغات
  • رپ موزیک
  • بهترین وبلاگ 2014
  • درد دل جوونا با امیرالمومنین
  • سیستم های حفاظتی و نظارتی سما سیستم سهند
  • هیئت یل ام البنین(ع) شهر ساحلی بنک
  • لا چـــــــــــــــــــــــین
  • فـــــلـــــش
  • رنگـــــارنـــــگ
  • بزرگترین فروشگاه اینترنتی
  • پایگاه خبری تحلیلی شمالغرب
  • mobham
  • حــَرفـــآی دلمونـــ
  • خرید اینترنتی
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • پی کو یاکس - سایت کسب درآمد ملیونی
  • کسب در آمد از اینترنت
  • $$کانون هواداران رئال مادرید و استقلال$$
  • کریستیانو رونالدو
  • ساخت کد موزیک آنلاین
  • بزرگترین مرجع دانلود ایرانیان
  • هفته نامه خبری
  • انرژی مثبت
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
  • پنجشنبه 30 بهمن 1393
  • چهارشنبه 22 بهمن 1393
  • دوشنبه 20 بهمن 1393
  • يکشنبه 19 بهمن 1393
  • جمعه 17 بهمن 1393
  • پنجشنبه 16 بهمن 1393
  • چهارشنبه 15 بهمن 1393
  • سه شنبه 14 بهمن 1393
  • دوشنبه 13 بهمن 1393
  • يکشنبه 12 بهمن 1393
  • جمعه 10 بهمن 1393
  • پنجشنبه 09 بهمن 1393
  • چهارشنبه 08 بهمن 1393
  • دوشنبه 06 بهمن 1393
  • شنبه 04 بهمن 1393
  • چهارشنبه 01 بهمن 1393
  • سه شنبه 30 دی 1393
  • شنبه 27 دی 1393
  • چهارشنبه 24 دی 1393
  • سه شنبه 23 دی 1393
  • يکشنبه 21 دی 1393
  • پنجشنبه 18 دی 1393
  • جمعه 12 دی 1393
  • چهارشنبه 10 دی 1393
  • جمعه 05 دی 1393
  • پنجشنبه 04 دی 1393
  • سه شنبه 02 دی 1393
  • يکشنبه 30 آذر 1393
  • جمعه 28 آذر 1393
  • پنجشنبه 27 آذر 1393
  • سه شنبه 25 آذر 1393
  • شنبه 22 آذر 1393
  • جمعه 21 آذر 1393
  • چهارشنبه 19 آذر 1393
  • سه شنبه 18 آذر 1393
  • دوشنبه 17 آذر 1393
  • يکشنبه 16 آذر 1393
  • سه شنبه 11 آذر 1393
  • دوشنبه 10 آذر 1393
  • شنبه 08 آذر 1393
  • جمعه 07 آذر 1393
  • پنجشنبه 06 آذر 1393
  • چهارشنبه 05 آذر 1393
  • سه شنبه 04 آذر 1393
  • دوشنبه 03 آذر 1393
  • شنبه 01 آذر 1393
  • جمعه 30 آبان 1393
  • پنجشنبه 29 آبان 1393
  • پنجشنبه 12 تير 1393
  • دوشنبه 09 تير 1393
  • دوشنبه 9 تير 1393
  • يکشنبه 8 تير 1393
  • يکشنبه 08 تير 1393
  • پنجشنبه 05 تير 1393
  • چهارشنبه 04 تير 1393
  • يکشنبه 01 تير 1393
  • سه شنبه 27 خرداد 1393
  • يکشنبه 25 خرداد 1393
  • شنبه 24 خرداد 1393
  • جمعه 23 خرداد 1393
  • يکشنبه 18 خرداد 1393
  • پنجشنبه 15 خرداد 1393
  • پنجشنبه 25 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 28 فروردين 1393
  • دوشنبه 18 فروردين 1393
  • پنجشنبه 14 فروردين 1393
  • يکشنبه 10 فروردين 1393
  • شنبه 09 فروردين 1393
  • سه شنبه 05 فروردين 1393
  • دوشنبه 04 فروردين 1393
  • يکشنبه 03 فروردين 1393
  • شنبه 02 فروردين 1393
  • جمعه 01 فروردين 1393
  • پنجشنبه 29 اسفند 1392
  • چهارشنبه 28 اسفند 1392
  • سه شنبه 27 اسفند 1392
  • دوشنبه 26 اسفند 1392
  • شنبه 24 اسفند 1392
  • پنجشنبه 22 اسفند 1392
  • چهارشنبه 21 اسفند 1392
  • سه شنبه 20 اسفند 1392
  • دوشنبه 19 اسفند 1392
  • يکشنبه 18 اسفند 1392
  • شنبه 17 اسفند 1392
  • دوشنبه 12 اسفند 1392
  • يکشنبه 11 اسفند 1392
  • شنبه 10 اسفند 1392
  • جمعه 09 اسفند 1392
  • چهارشنبه 07 اسفند 1392
  • سه شنبه 06 اسفند 1392
  • دوشنبه 05 اسفند 1392
  • يکشنبه 04 اسفند 1392
  • شنبه 03 اسفند 1392
  • جمعه 02 اسفند 1392
  • پنجشنبه 01 اسفند 1392
  • چهارشنبه 30 بهمن 1392
  • سه شنبه 29 بهمن 1392
  • دوشنبه 28 بهمن 1392
  • يکشنبه 27 بهمن 1392
  • شنبه 26 بهمن 1392
  • جمعه 25 بهمن 1392
  • پنجشنبه 24 بهمن 1392
  • چهارشنبه 23 بهمن 1392
  • سه شنبه 22 بهمن 1392
  • دوشنبه 21 بهمن 1392
  • يکشنبه 20 بهمن 1392
  • شنبه 19 بهمن 1392
  • پنجشنبه 17 بهمن 1392
  • سه شنبه 15 بهمن 1392
  • دوشنبه 14 بهمن 1392
  • يکشنبه 13 بهمن 1392
  • شنبه 12 بهمن 1392
  • جمعه 11 بهمن 1392
  • چهارشنبه 09 بهمن 1392
  • جمعه 04 بهمن 1392
  • پنجشنبه 03 بهمن 1392
  • سه شنبه 01 بهمن 1392
  • دوشنبه 30 دی 1392
  • يکشنبه 29 دی 1392
  • شنبه 28 دی 1392
  • جمعه 27 دی 1392
  • پنجشنبه 26 دی 1392
  • فـــــنـــــاوری
    فـــــنـــــاوری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 487
  • کل نظرات : 162
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 277
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 507
  • باردید دیروز : 448
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 507
  • بازدید ماه : 2,869
  • بازدید سال : 50,599
  • بازدید کلی : 899,600